Re: skaner SCSI?

Autor: Paul (paulpyda_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 18:33:57 MET

Po pierwsze przez port rownolegly mozemy przeslac okolo 115000 bps
 natomiast przez najprostrzy kontroler SCSI okolo 10 Mbps (roznica jest
znaczaca). Przy skanowaniu obrazka w wyzszych rozdzielczosciach moze on
zajmowac
kilkanascie MB (sprobujmy to przepchac przez tak waskie gardlo jakim jest
port LPT)
Po drugie urzadzenia SCSI zapewniaja o wiele wyzszy komfort pracy
(w przypadku skanerow moze nie jest to zasada, ale problemy moga
przytrafic sie kazdemu).
Po trzecie sprobujmy skorzystac z obu urzadzen jednoczesnie.