Re: Jak włączyć DMA dla HDD

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 11:57:35 MET

>Jak można włączyć tryb DMA dla dysku twardego? Dla CD ROMU jest odpowiednia
>opcja w grupie system/ustawienia, ale dysków twardych tam brak... Mam dysk
>Fuji 3GB UDMA i Płytę na Intelu TX (shuttle). Proszę o podpoiedź.

Masz W95? Nawet OSR2 nie rozpoznaje poprawnie TX. Ten problem
likwiduje specjalny patch dla W95 rodem z MS tzw. INFUpdate. U mnie to
pomoglo (tez mialem TX ale SOYO).

BBG

P.S.: Mozesz tez uzyc sterownikow dolaczonych do plyty glownej, ale z
nimi roznie bywa. Ja np. uzylem ich do DOSa i Win3.11, ale nie do W95.