Re: HP 710 i drukowanie przez siec

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 00:39:14 MET

Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> napisal:
> a co zrobiles?
> wlasnie skonfigurowalem swoja i mi pieknie drukuje przez eth
> moze bede mogl pomoc?

No wiec po kolei:

Komputery to ip233, jeden stacjonarny, drugi notebook.
Na obu win98, oczywiscie te same sterowniki do drukarki zainstalowane, co do
skladnikow sieciowych to zainstalowane tcp/ip, ipx, netbios, netbeui.
Tak wiec na jednym (stacjonarnym) zainstalowana jako lokalna, na drugim jako
lokalna a potem jeszcze jako sieciowa. No i kiedy proboje drukowac, komputer
wywala blad ze utracil polaczenie z drukarka, nawet jak nie drukuje i chce
wejsc na trzecia zakladke w ustawieniach to tez wywala ten komunikat, ze nie
ma polaczenia z drukarka.
Nadmienie jeszcze, ze mam tez stara drukarke iglowa i ona drukuje przez
siec.
Juz mi sie skonczyly pomysly, jak masz jakies pytania to rzucaj, moze byc na
priv'a jak wolisz.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653