Re: WinOnCD3.6 + PacketCD + Nero4.0.5.6 + DiscJuggler = problem?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 00:09:33 MET

>Czy taka konfiguracja w Windows'98
>bedzie bezproblemowo dzialac?

Wg. mnie na 99.(9) % nie bedzie.
Ale moze akurat u ciebie bedzie OK.
Zauwaz ze producenci oprogramowania zalecaja uzwyanie na raz tylko
JEDNEGO programu do nagrywania.
Wiekszosc problemow jest spowodowana gryzacymi sie programami.
Np. Ja osobiscie nie spotaklem ani jednego kompa na ktorym WinOnCD
dzialal by jezeli jest zainstalowany Nero. Chociaz podobno u
niektorych tak jest.

A tak poza tym:
- w WinOnCD zrobisz wszystko to co i Nero, poza overburn'em. Tak wiec
nie widze sensu instalowania obydwu programow. jezeli bedziesz czesto
robil overburn'a - zainsatluj Nero, jesli nie - WinOnCD. Jest on wg.
mnie mniej problematyczny.

- PacketCD okreslibym tak: zbedny zlom, extra do zamiany plytek w
podstawki pod szklanke. Np. u mnie po jego zanistalowaniu system sie
juz nie wlacza. Wogole format UDF uwazam za niewypal...

- DiscJuggler - wszystko co nim mozesz zrobic, mozesz tez zrobic w
Nero. Chyba ze masz wiecej niz 1 nagrywarke i chcesz nagrywac na kilka
na raz.