Re: Kable BNC

Autor: Slawek Owoc (owoc_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 23:24:41 MET

Krzysztof Kucharski napisał(a) w wiadomości: <381df67a_at_news.vogel.pl>...
>To prawie bańka, już lepiej zrobić samemu ! To tylko parę metrów kabla i
>parę wtyczek.

TAK to jest prawie banka, tylko wytlumacz mi dlaczego ludzie _sluchajacy_
muzyli wyzucaja niejednokrotnie wieksze pieniadze za kablek cinch-cinch ?
Powod dokladnie ten sam jak w tym przypadku.

Mam tylko jedno pytanie do jakiej karty chcecie podlaczyc ten monitor za
pomoca kabla BNC ?
przeciez nie do rivy. A kupno przelotki DB15 > BNC nie ma sensu. Karty
profesjonalne maja zacza BNC ale to nie ten rzad cenowy ...

Slawek