Odp: Jaka 19'' Monitor Samsung czy Hitachi

Autor: Robert (skyrobin_at_sec.polbox.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 13:24:45 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:7vic49$aqc$4_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Użytkownik Piotr Zajączkowski <zajaczkowski_at_katowice.home.pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:7vh1s8$4bl$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
>
> Samsung - miałem już dwa i z obu byłem bardzo zadowolony.

Obecnie posiadam Samsunga 900p i jestem bardzo zadowolony z całokształtu
prezentowanego przez niego obrazu i sposobu (charakteru) przedstawiania
czcionek (zwłaszcza jeśli porównam go z monitorem 19" Brilliance Philipsa).
Moim zdaniem inne monitory mogą i na pewno są lepsze (mowa o subtelnościach
obrazu), ale ich cena będzie znacznie wyższa. Ponadto ważną rzeczą jest
dobór solidnej karty graficznej.
! Bardzo ważną ! czynnością przed zakupem jest sprawdzenie egzemplarza pod
względem jakości obrazu, ponieważ niezależnie od firmy, marki monitora
rozrzut jakościowy może być znaczny.

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl