Re: skaner SCSI?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 00:11:55 MET

>Jaka jest przewaga skanera na SCSI nad pod?Âączanym przez port rĂłwnoleg?y?
>Zastanawiam si? nad kupnem i nie wiem co wybra? (kontroler ju? mam).
>S?ysza?em, ?e jest szybszy, ale czy rzeczywiÂście to jest odczuwalne? Mo?e
>ktoÂś ma jakieÂś doÂświadczenia?

Mam skanerek na LPT, kumpel na SCSI a jeszcze inny na USB. Kiedys
przeprowadzilismy testy. Co wyszlo ?
Skanerki na LPT i USB sa prawie identycznie szybkie. Skanerek na SCSI
byl - o dziwo - najwolniejszy. Zaskoczylo mnie to okrutnie.
Oczywiscie wszystko zalezy od modelu, portu LPT (stare nie obsluguja
EPP) i/lub kontrolerka SCSI.
Generalnie roznica nie jest az tak duza aby inwestowac w SCSI.
Roznica w czasie skanowania pelnej strony A4 w 32-bit kolorze i 300
dpi jest ponizej 1 minuty.