Re: problem z nagrywaniem

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 00:02:12 MET

>mam powazny problem z nagrywarka;
>przy nagrywaniu, kopiowaniu plyt nie wazne czy z plyty na plyte, z dysku na
>plyte, czy z image, i w jakim formacie srednio polowa plyt zaczela mi sie
>psuc
>Adaptec Easy CD Creator 3.5c konczac zapis informuje o bledach, a odczyt

1. Przestan uzywac Easy CD Creator'a. To syf. Zalatw sobie Nero lub
WinOnCD.

jesli nie pomoglo to

2. Przeinstaluj wszystko do nagrywarki (stery, oprogramowanie, ASPI).

jesli nie pomoglo to

3. Przeinstaluj caly system

jesli nie pomoglo to

4. Sprobuj przeczyscic nagrywarke. Moze juz sie zakurzyla?

jesli nie pomoglo to

5. Sprawdz nagrywarke na innym kompie. Jesli tez bedzie walila plytki
to radze udac sie do serwisu.