fonty i edycja fontów

Autor: Otton <otton_at_free.polbox.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 22:39:33 MET

Cześć

mam pytanko czy znany jest Grupowiczom coś prostego do edycji i tworzenia
fontów, takiego, który każde cielę potrafi obsłużyć. Mam mianowicie parę
czcionek bez polskich znaków i
miło by mi było skombinować polskie znaki.

Ewentualnie proszę o podesłanie czcionki, która w polskiej wersji nazywa się
chyba Adalbert
cecha charakteryst. długie "laseczki" i niskie "brzuszki" ok. 25% wysokości
w b, d, p itd.
oraz
fontu (lub podobnego) który pojawił się w reklamie citroena z Claudią
Schiffer i piwa Carlsberg. Znaki te mają Ciekawe rozgałęziające się
zakończenia .

Mogę zrewanżować się czymś ze zbioru ok. 8000 czcionek

Pozdrawia Was Ottonek, któremu się chce czcionek
P.S. Żeby nie zaśmiecać grupki zapraszam na privka