usypianie PC a multimedia

Autor: Otton <otton_at_free.polbox.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 22:39:32 MET

Cześć!
1. Mam PII 233 na płycie głównej FIC (całość oryginalna z Vobisu) i
prościutką kartę muzyczną (ISA) Zoltrix a także modem Zoltrixa FMVSP56i
(ISA)
2. Jak wiadomo w Win95/98 system można uśpić z menu start, a w kompach
vobisu również zielonym klawiszem na obudowie tzw. Eco key. To wszystko
elegancko grało, dopóki nie wymieniłem oryginalnej karty muz. na inna
Zoltrixównę, ale z radiem (RADIOMAX)
3. Niestety od tej pory szlag trafił usypianie. Od tej pory w kilka/naście
sekund i dłużej po uśpieniu
komputer sie ładnie budzi, ale bez multimediów. Nie widać ich w "Właściwości
System" oprócz drivera voice'u modemu, nie działąją urządzenia i programy,
również radio.
4. Restart przywraca porządek.
5. Podejrzewam ukryte konflikty z zaawansowanym zarządzaniem energią, ale to
tylko domysły.

Czy ktoś już przeżył coś takiego
Pomocy