Re: CHIP i inne periodyki

Autor: Dentarg Dentargus <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 22:11:44 MET

On Sun, 31 Oct 1999 01:14:52 +0200, "bambus"
<mospin@friko.internet.pl> wrote:

>Witam wszytkich,
>
>Mam pytanie do grupowiczow moze troche glupie wogole nie potrzebne ale ja
>uwazam ze moze cos sugerowac.............
>

>Mianowicie: Na pewno wiekszosc z was czytuje jakas prase komputerowa.
Po co ?? Skoro w inecie wszystkie iformacje mozna znalezc miesiac
wczesniej, a testy za 20 razy bardziej wiarygodne.

>Mam
>pytanie czy uwazacie ze testy robione przez
>te czasopisma sa prawdziwe i naprawde odzwierciedlaja
>mozliwosci sprzetu.
Ja w takie testy nie wierze ... wychodza tam takie bzdury, ze prawie
nidgy nie zgadzaja sie z moimi doswiadczeniami ...

>Moze ktos poda tytuly czasopism ktore uwaza
>za najbardziej wartosciowe(jego zdaniem) chetnie sie zapoznam z
>opinia grupowiczow na ten temat.
Jedna gazetka jest dla mnie wiarygodna, mianowiscie Boot, szkoda tylk
ze juz nie ma w Empiku wydania bez CD, bo wydanie z CD jest niestety
dla mnie za drogie (45 zl) ...

W tej gazetce juz od dawna jak testuja sprzet, to robia to dosc
rzetelnie, podkrecaja go i testuja podkrecony. Niestety dawno nie
czytalem Boot'a, z w/w powodu, ale jesli sie nie zmienil, to jest to
najlepsza gazetka tego typu ...

pzdr,
Dentarg

--