>> LEXMARK czy HP?? <<

Autor: Krzysztof Kania <gibek_at_wroclaw.top.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 20:15:08 MET

Mam na drukarke przeznaczone ok. 400-450 zl.
Mam zamiar uzywac ja do drukowania dokumentow
tekstowych (z Office'a) z niewielka iloscia
grafiki kolorowej (wykresy) okolo raz na tydzien
20 stron. W ten przedzial cenowy wpada mi
Lexmark Z11 (bardzo dobry wg Chipa - 1200 dpi)
i HP 610C (600 dpi).
Uzywam glownie WindowsNT, wiec z Z11 bedzie problem.
Chociaz do drukowania moge sie przelaczyc pod 98.
Z drugiej strony HP 610c ma podobno wysokie koszty
uzytkowania (ale ma sterowniki pod NT) i jest chyba
dwuglowicowa. Nie wiem jak to wszystko wyglada z punktu
widzenia uzytkowania. Jaka jest cena atramentu/cartridge'a.
Jaka jest predkosc drukowania? Co polecacie?
Czy ktos moglby podzielic sie
ze mna doswiadczeniami?? Prosze o pomoc.
Inne modele (BJC-1000, BJC-2000 raczej odpadaja...).

gibON