Re: Jaki HD wybrac? Czy WD? A moze Seagate?

Autor: YOCO <yoco_at_intertele.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 02:07:06 MET

> Jestem na kupnie twardego dysku i mam taki problem: Jakie firmy są
> najlepsze, jeśli chodzi o HD? Słuszałem, że WD się zepsuł - szybko padają.
> Więc jakie brać pod uwagę?

Mysle ze akurat trafiles w te ktorych ja bym nie kupil,
do WD i Seagate mam uprzedzenia - potwierdzone padnieciem dysku zarowno 1
jak i 2 marki;

Polecam dyski Maxtora - (mam )biega mi dlugo i szczesliwie ,
Quantum (mam) plejada dyskow jest w czym wybrac i sa naprawde dobre
IBM - tu musze sie sugerowac opinia kolegow