PROBLEM Z SB LIVE

Autor: Rafał <hodur_at_priv1.onet.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 23:55:52 MET DST

Mam problemy z zainstalowaniem sb live oem (wersja z wyjściem cyfrowym).
W menedżerze urządzeń instaluje się:
-Creative Gameport Joystick
-Creative MultiMedia Interface
natomiast w kontrolerach dźwięku,video i gier nie ma sb live-a - przy
starcie ją wykrywa,ale nie podchodzą żadne sterowniki (oryginalna płytka
oraz ściągane z i-netu). Z kartą bez wyjścia cyfrowego nie miałem żadnych
problemów. Co jest grane? W czym tkwi problem ?
Przeinstalowanie w98pl nic nie pomogło,w/w kartę sprawdzałem na dwóch
kompach z płytami ABIT BH-6 i W98PL.

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.