problem z sieciówką

Autor: Guhru <guhru_at_bbs.chip.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 19:44:37 MET DST

Cześć, podłączyłem się do lokalnej sieci w akademiku i nie wszystko działa t
ak jak powinno. Tzn. w trakcie kopiowania plików często występuje błąd oczyt
u, mogę wtedy zazwyczaj ponowić, ale nie w nieskończoność. Wtedy muszę zaczą
ć kopiowanie od nowa, ale trudno tak skopiować więcej niż 150MB w jednym pli
ku. Po za tym komputer znacznie częściej się zawiesza, a właściwie to chyba
zatyka się na kilkadziesiąt sekund a mi wtedy nerwy puszczają. Inni z kolei
zgłaszają sporadyczne zawieszenia przy próbie odczytu ode mnie. Aha, zauważy
łem też pewną ciekawą rzecz - gdy coś kopiuję i przyjdzie wiadomość przez Wi
nPopUp to również wystąpi błąd odczytu. U innych tego nie ma. Może coś nie t
ak z protokołami - mam NetBUI, IPX/SPX i TCPIP? Karta to jakiś Genius (taki
najtańszy) PCI, w systemie widoczna chyba jako Realtek 8029 lub coś około, s
ieć na BNC. System to W98. Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem?

Michał Joachimczak
guhru@bbs.chip.pl