Mam problem przy nagrywaniu. Pomocy!!!

Autor: slawek <rambo10_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 12:38:38 MET DST

Posiadam nagrywarkę Teca cd-r55s.Mam problem z nagrywaniem informacji z
dysku twardego.Używam programu cdrwin.Problem jest taki , że nie zamyka mi
sesji.
Ostatni plik który znajduje się na płycie jest nie do odczytu.
Przy procesie nagrywania nie wyskakuje żaden komunikat , że jest jakiś
błąd.Po zakończeniu nagrywania wyskakuje komunikat , że wszystko zostało
dobrze nagrane.A jednak nie.Przd tem nie miałem takich problemów.Nie wiem
czy nagrywarka jest popsuta ponieważ nagrywa płytę bezpśrednio na płytę albo
przez image.
Jeśli ktoś wie coś na ten temat to proszę o wiadomość na priva.
Z góry dziękuję.