Re: >>> Bez wentylatora w zasilaczu ... mozna ? <<<

Autor: King Crimson <markos_at_gmx.de>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 06:00:02 MET DST

In article <38253a2e.43188641@news.ict.pwr.wroc.pl>, shark@post.pl
says...

> a jak dlugo moze pochodzic zasilacz bez wentylatora? wytrzyma, czy sie
> zjara?

Mam podłšczonego starego 386 do dekodera D2-MAC, który przez
międzymordzie SEASON emuluje kartę kodowš. W kompie jest tylko zasilacz,
płyta główna, 4MB pamięci, karta I/O, karta graficzna i napęd dyskietek.
Aby uczynić go bezszelestnym, wyjšłem wiatrak z zasilacza oraz
wybudowałem twardziela. Chodzi już tak od blisko roku bezawaryjnie.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)