Odp: Overburning - HELP

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 00:00:02 MET DST

> Nie chce krakac ale moze twoja nagrywarka nie obsluguje
> takiej pojemnosci plytki ?

Jak moze nagrywarka nie obslugiwac plytki 650 MB ?

No dobra ... udalo mi sie 1 (slownie raz) nagrac plytke z overburningiem.
Sytuacja, ktora opisalem poprzednio dotyczyla sytuacji kiedy na plytke
650 MB probowalem wrzucic 1 plik 696 MB (mpeg). Koniec koncow wrzucilem to
na plytke 700 MB. Dzisiaj nagrywalem na Maxell 650 MB ok 680 MB (gry - sporo
plikow)
i jakby nigdy nic wyskoczyl komunikat, ze na czystej plytce jest za malo
miejsca
i zapytal czy zastosowac overburning. Po twierdzacej odpowiedzi wszystko
fajnie sie
nagralo. I stad mam jeszcze jedno pytanie - czy to czy bedzie zastosowany
overburning
zalezy od danych, ktore chcemy nagrac na CD ?

--
Pozdrawiam
       Birdy