Odp: Jakie ustawic wartosci w BIOS'ie....

Autor: Marcin Z <marcinz_at_golddom.com.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 20:52:18 MET DST

Bardzo dobry opis biosu znajduje sie na najnowszym Resecie chyba ze teraz
wyszedl na dniach jeszcze nowszy.
 8 Bit I/O Recovery Time ?
> 16 Bit I/O Recovery Time ?

                    Jest to ustawienie szyn isowych 8 i 16 bit daj NA
Mozna sie pobawic ustawianiem recznym czipsetu niekiedy mozna uzyskac
znaczny wzrost predkosci, jedyny problem to duza ilosc kombinacji

--
Pozdrowienia
MorT