Jaki komputer do biura? Sklep z dobrym serwisem w Krakowie

Autor: Piotr Krukowiecki <piotr_at_linux.viii-lo.krakow.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 19:04:24 MET DST

Hej
Potrzebuje kupic tani komputer do biura
Glownie do pracy w programach ksiegowych, ale nie chce
sie zbytnio ograniczac.

Z grubsza wygladalo by to tak:

dysk ~8GB (moze Quantum Fireball 8.4CR - tani i szybki)

pamiec 64 MB (ceny wciaz spadaja :)) )

Celeron 366

i najwazniejsze: plyta glowna ze zintegrowana karta graficzna
i dzwiekowa. Z tym mam najwiekszy problem: nie wiem jaka
plyta sie nadaje (najlepsza bylaby Slot 1, ale z Socketem
tez ujdzie). Bede wdzieczny za wszelkie propozycje.

No i jakis dobry sklep komputerowy z _dobrym_i_szybkim_serwisem_
w Karakowie.

Z gory dziekuje za pomoc

--
Piotrek