Re: Jaka plyte pod Celerona 300A

Autor: Przemysław Ryk <fiku_at_priv4.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 10:27:08 MET DST

Użytkownik Buraq <kajmis@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7v7os0$g11$2@druid.ceti.com.pl...
> Nic nie robi - tylko sobie stoi wlaczony i dziala. Ja go olewam,
> on mnie tez i jest OK :-)
> To zwykly domowy kompik, nic nie robi jak nikt przy nim nie siedzi -
> nic nie lamie, zadnego SETI czy cos takiego.

Heh... Mnie by starsza opodatkowała na rzecz rachunku za energię... :) Ale
jak się wyciągam na wyrze coby poleżeć i pognić trochę, to w kompie
zapuszczam Winamp'a... Nie wiem dlaczego, ale po przesiadce na nowy sprzęt
(z Live!'m i podpiętymi 4 głośnikami + subwoofer) słuchanie muzyki na 2
głośnikach wieży jakoś mnie nie bierze... Audiofil się ze mnie zrobił
cholera... ;DDD

--
Przemek "Maverick" Ryk
"Love lasts... 75 years, if you're lucky.  You don't want