Re: Karty TV - co wybrac ?

Autor: Bartosz Żur <CMT_at_rubikon.net.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 12:18:06 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol@iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3819a15d.11657162@news.bimber.com.pl...
> Hi,

> Rzeczywiście, muszę przyznać, że się pomyliłem. Co prawda niezbyt
> udało mi się zmusić JTV do wyświetlenia czegokolwiek (nie udało mi
> się włączyć wejścia Composite), ale bTV działa dość dobrze (choć
> strasznie obciąża procesor i coś chrzani w konfiguracji karty przy
> wyjściu, robiąc obraz strasznie ciemnym i przejaskrawionym). Dekodowanie
> działa, telegazeta też.

Wez pod uwage ze JTV jest wersjach WIP a bTV jest nowym progsem i
co kilka dni nowa wersja. Co do problemow z w/w polecam
news.tvmania.pik-net.pl i odpowiednie grupy. Z tego co tam czytalem to
bywaja problemy z niektorymi grafikami (dot. bTV).
Zaczyna sie robic offtopic troszke :-))

--
pozdroofka
Bartosz Zur                    "Zurek DEPECH"