Re: Nagrywanie CDR

Autor: Wojtek <rzutnik_at_priv6.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 09:44:34 MET DST

>Z czym to sie je, tzn. o co chodzi z tymi plikami BIN oraz CUE. Mozecie
>kilka slów wyjasnien.

Plik BIN jest obrazem płytki w formacie programu CDRWIN, a plik CUE
jest to plik pracy (nie wiem czy dobrze nazwałem) tego programu.
Inaczej: Uruchamiasz program CDRWin i otwierasz plik CUE, który
pokazuje programowi skąd ma nagrać na płytkę plik BIN.
Najprawdopodobniej nie będzie się zgadzała ścieżka, ale możesz
otworzyć plik CUE dowolnym edytorem i wpisać tam swoją lokalizację
pliku BIN.