Re: Problem z UltraDMA/66

Autor: Maly <Rafal_at_ipis.zabrze.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 08:55:30 MET DST

Witam

Mam prawie ta sama konfiguracje, ale kupilem 9,1gb IBM, puscilem go z
wylaczona obsluga 66, gdyz nie mam takiego kontrolera, a plyta fic 503+ tego
nie obsluguje. Problemy byly prawie takie same. Dlugi start win98, przestoje
w czasie jego pracy itp, a na koniec dziesiatki zlych sektorow i oideslanie
do sklepu, teraz czekam na nowy.

Rzeczy ktore robilem aby pozbyc sie problemów:

wylaczylem ata66 programem ibmata66.exe
zainstalowalem win98
zainstalowalem patch do win 98 pliku io.sys
patche
agp,bus master dribe i IQR

i nic to nie pomoglo

Mam prosbe poniewaz ata66 jej chyba wymyslem szalenca i co roz rozni ludzie
maja z tym klopoty. Dajcie mi zna c jak sobie poradziliscie

Pozdrowienia Rafal

Patche mozna znalesc na stronie www.amd.strefa.com