Re: Jak wypier... stację A: ?

Autor: Jacek Gutkowski <jgutkowski_at_lucent.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 08:50:45 MET DST

Witam,

Mialem ostatnio podobny problem. nalezy pogrzebac troche w rejestrze
windowsowym i zmienic dwa ustawienia.
Jedno ustawienia wyrzuca stacje z foldera "Moj komputer", natomiast drugi
wyrzuca z listy napedow.

Nie wiem, czy bede pamietal wlasciwe nazwy galezi rejestrow, ale wieczorem
sprawdze je w domu i wysle je na grupe i na priva.

Teraz moge Ci podpowiedziec tylko tyle, ze w celu wyrzucenia napedu A z listy
napedow (wciaz bedzie widoczne w Moim komputerze) nalezy poszukac w rejestrze
galezi dla "standardowego kontrolera stacji dyskietek". Bedzie tam klucz o
nazwie chyba DriveLetter o wartosc "A" - to jest wlasnie litera dysku - trzeba
usunac caly ten klucz. Nastepnie pozostaje usuniecia stacji z "Mojego
komputera" - tutaj niestety nie pamietam miejsca w rejestrze - podesle go
wieczorem.

Ciekawe jest, ze po wylaczeniu kontrolera FDD w biosie, Windows w jakis spsosob
go wykrywa i pokazuje znaczek zapytania przy sterowniku do tego urzadzenia.
Zauwazylem rowniez, ze wylaczenia kontrolera FDD powoduje dluzszy start
komputera i Windowsa - bardzo ciekawe.

Pozdrawiam,
Jacek