Overburning - HELP

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 00:38:15 MET DST

Hey !!!

To znow ja. Juz stracilem cierpliwosc. Droga przypomnienia
napisze, ze posiadam nagrywarke LG-CED 8041B 4x2x24.
Sciagnalem NERO w wersji 4.0.5.6 i probowalem zrobic
overburning. Nigdy mi sie to nie udalo :(( Nagrywarka
w "choose recorder" pokazuje "overburn - supported"
czyli mam taka mozliwosc. W "preferences" -> "Expert
Features" mam wlaczona opcje "enable overburn disc at
once burning (read te notes below !!!)" i ustawiony czas
na 77 minut (probowalem takze na innych czasach od 75
do 79 minut). Jak tylko probuje wrzucic cos ponad 660
MB to od razu krzyczy, ze jest za malo miejsca na plytce
i prosi o inna. Probowalem wrzucic "wiecej" na Verbatim
Data Life + i na Maxell (XL) i bez efektu. Probowalem
roznych kombinacji - otwarta sesja, zamknieta sesja,
disk at once ... i nic. Moze jest jakas opcja, ktora musze
jeszcze przelaczyc ? - moze na tych dwoch rodzajch plytek
nie da sie wogole tego zrobic ?, moze nie da sie zastosowac
overburningu przy nagrywaniu x4 ? - moze ... macie jakies
pomysly ?
Pomozcie !!!
Dzieki

--