Odp: Problem z transferem z HDD

Autor: Lucjan Hirszmajer <lucek_at_guli.it.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 00:23:16 MET DST

> A jak masz ustawione DMA przy dysku w Menedzerze Urzadzen?
> Zaptaszkowanie daje niezlego kopa... I czym mierzysz transfer?

DZIEKI, DZIEKI, DZIEKI, zostales moim nowym bostwem ;))))

Ma teraz 8.4 MB/sek co mnie niewymownie cieszy, chociaz zgryz jest taki, ze
nie podczas pierwszego pomiaru bo chwile sie zbiera, ale potem juz leci
ladnie i moze tam byc te 8
A mierze programem do karty video Rainbow Runner Studio - do tego ten dysk
ma sluzyc przede wszystkim.

Luc