Re: Detonator czy Diamond

Autor: Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 23:28:27 MET DST

> Czesc,
>
>oplaca mi sie przechodzic na drivery Detonatora (mam Vipera 550) czy
>pozostac na oryginalnych Diamonda? Moze ktos porownywal czy jest jakas
>roznica i jesli tak to w ktora strone?

Porownywalem.
Detonator dawal mi jakies 3-5 fps wiecej w grach, ale bardzo mnie
denerwowal przelaczaniem na 60Hz przy starcie systemu. Niezaleznie od
ustawien karty i/lub w rejestrze. Na sterach Diamonda nie mam takich
problemow. >= 100Hz rulez. A szybkosc? Dla mnie te pare fps to zadna
roznica. A i tak przy 1024 mam ok >=30 fps w prawie wszystkich grach.
Mi to wystarcza.
Oba stery testowalem w najnowszych dostepnych wersjach.