Re: Problem z mp3

Autor: Marcin Hoszowski <marcinh_at_px.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 21:14:12 MET DST

Umi <umik@box43.gnet.pl> wrote in message
news:%v_R3.42595$Tk.776775@news.tpnet.pl...
> Problem jest taki, ze nie wiem z jaka szybkoscia (kbps) zgrywac wav do
mp3,
> zeby nie stracic nic na jakosci.

Czsc Umi,

Jakosc stracisz zawsze, taki juz ten mp3;-)

Ja zgrywam w Adiocatalyst 2.1 przy Variable Bitrate Normal/High
(kompresja dobierana jest w zaleznosci od zapotrzebowania,
wyzsza gdy poziom dzwiekuw jest wyzszy i odwrotnie).
Przy tym ustawieniu srednia wychodzi 160kbps. Jest OK.

Powodzenia,
Marcin.

        Marcin Hoszowski
    e-mail: marcinh@px.pl