Jaka nagrywarka ?

Autor: Kenn <kenn_at_priv7.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 15:54:57 MET DST

Witam
Temat byl juz poruszany ale opinie o nagrywarkach sa tak sprzeczne, ze teraz
juz
wogole nie wiem jaka kupic. Ktos nawet wyrazil niepochlebna opinie o Yamaha
4416 na ktora do tej pory bylem zdecydowany (podobno zle zgrywa audio do
wav).
Czy tak jest faktycznie - chodzi mi o 4416E.
Nagrywarke bede uzywal w domu max. 2-3 plyty tygodniowo glownie do robienia
z mp3 plyt audio i na odwrot oraz do robienia kopii danych z dysku.
No to jaka mam kupic ? W gre wchodza raczej tylko IDE.
Z gory dziekuje za opinie.

pozdrawiam
Kenn