Re: dodatkowe ustawienia w <<zaawansowanych ustawieniach modemu>>

Autor: Piotr W <tsvs_at_priv5.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 23:27:31 MET DST

Rafal napisał(a) w wiadomości: <38175064.D4C89058@zt.kielce.tpsa.pl>...
>W Zaawansowanych ustawieniach połączenia
>(w dial-upie) jest miejsce do dodatkowych
>ustawień modemów, np. atm0 - wyłączenie
>głośnika
>
>jaka jest składnia do kilku komend ?
>(chcę jednocześnie wyłączać głosnik i K56 )
>czym muszą być separowane ?
>
>pozdrowienia
>
>Rafał

niczym !
przykład: Twoje ATM0 i np. wybranie numeru tonowo ATDTxxxx ...

W jednej linii piszesz:
ATM0 DTxxxx...

Tylko w pierwszej komendzie dajesz AT w następnych już to pomijasz
Spację także możesz pominąć, pisząc w jednym ciągu kilka komend

--
Piotr W
---------------  inet:  tsvs@friko5.onet.pl   --------------