Re: Zwis instalik windowza :-(

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 01:18:30 MET DST

Użytkownik A. Duś Jr. <gogoad@dakom.home.pl> pisze w wiadomości
HP%Q3.32291$Tk.574860@news.tpnet.pl do grup dyskusyjnych: ...
> [ciachu, ciachu]
>
> No ale przeciez nie mozna takiego kompa sprzedac.... (a o to mi , tzn.
> firmie chodzi) :-(

Przecież tak instaluje się karty AGP: najpierw standardowa karta VGA
PCI, a dopiero potem sterowniki karty AGP.
W przyadku chipsetu VIA wypadałoby jeszcze wgrać wszystkie sterowniki
urządzeń VIA. Na CD-ROM-ie dołączonym do płyty pewnie są stare wersje,
więc najlepiej z VIA ściągnąć 4in1 , czyli cztery w jednym (Bus
Mustering + USB + ACPI + AGP) i dopiero po zainstalowaniu tego
instalować sterowniki karty graficznej.

Aha, na większość kłopotów z instalacją pomaga używanie SETUPCOR.EXE
zamiast SETUP.EXE.

--
Andrzej P. Woźniak
usher@polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)