Odp: Czy warto wymienić i740 na ATI 3D RAGE PRO AGP 2X, 8Mb?

Autor: Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 00:24:18 MET DST

Użytkownik Quick <jacekst@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7v7e16$o89$1@korweta.task.gda.pl...
> Daj sobie spokoj I740 ma wspomaganie 3D natomiast
> karta ati rage oraz rage pro tylko na pismie.
jestes 'lekko' niedoinformowany - wersja pro wspiera sprzetowo praktycznie
taka sama ilosc funkcji jak riva128 i ma bodajze prawie ta sama szybkosc, to
co ja odroznia (in plus) od innych kart tej samej generacji to sterowniki
ICD i kompensacja ruchu(dvd)

> Natomiast w 2D jest zdecydowanie szybsza karta ATI
tu natomiast masz racje - wrecz najszybsza ;-)))

Generalnie na dzien dzisiejszy lepiej by bylo zebys sie jednak rozejrzal za
kartami/chipami co najmniej II generacji - riva tnt/savage3d/ati rage 128.

Sdrufenko,
Nightmare