Re: cicha obudowa

Autor: B.Dariusz Godlewski <bdg_at_rettpol.com.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 22:49:21 MET DST

> czy mozesz podac mi informacje w stylu mode, seria, producent, made in

Hmm .... troche bedzie trudno. Byla do tego ulotka, ale po zlozeniu
poszla do kosza , a na obudowie nie ma nic z tego o co pytasz.
Obudowa jest b. charakterystyczna. Dwa zielone paski po bokach
z charakterystycznymi wypuklosciami i przesuwana "klapa" od dolu do
gory. Do tego podstawa jakby "cokol".
Jesli chcesz to zrobie zdjecie / mam cyfrowy / i za 5 minut bedziesz mial w
calej okazalosci na swoim monitorze.

Pozdr.

--
B. Dariusz Godlewski