problem z dyskami twardymi

Autor: Konrad Dudek <k_dudek_at_priv6.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 22:41:47 MET DST

Mam poważny problem z moimi dyskami twardymi ( Seagate medalist 6,6 Gb)
Po uruchomieniu kompa pod windowsem 98 gdy chcę np. wyczyścić kosz komputer
zamiera ( nie reaguje na nic ) przez około 10 sekund, poczym czyści wykonuje
zdaną operację. Sytuacja ta powtarza się zawsze po włączeniu komputera a
czasem podczas pracy.
Konfiguracja mojego kompa:
P II 266 MMX
128 RAM
HDD - jeden jako master pod pierwszy kontroler
       z nim podpięta jako slave nagrywarka
HDD - drugi jako slave pod drugi
       jako master podpięty CDROM

Jeżeli ktoś z Was byłby w stanie pomóc mi w rozwiązaniu tego problemu to
byłbym wdzięczny.
Mój adres
 k_dudek@priv6.onet.pl