Re: Funkcja voice w modemie

Autor: Piotr W <tsvs_at_priv5.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 08:07:51 MET DST

Piotr Mie/nkowski napisał(a) w wiadomości:
<7v4716$29n$1@sunrise.pg.gda.pl>...

>Mam problem z programem do nawiazywania polaczenia glosowego przez modem.
>Aby sprawdzic czy wine ponosi oprogramowanie czy modem chcialbym
>dowiedziec sie, czy przy pomocy komend AT jest mozliwe nawiazanie
>polaczenia glosowego przez modem, tak abym mogl mowic przez mikrofon
>przylaczony do modemu i slyszec rozmowce w glosniku. Zwykle podniesienie
>sluchawki ATH1

ATH1 i ATH0 to podniesienie i odłożenie słuchawki

> i wybranie numeru ATDXXXXXXX nie skutkuje.

ATDTxx... stosujesz bez dodatkowego podniesienia słuchawki ATH1

>Piotrek

Jeżeli masz wątpliwości co do modemu to najkorzystniej
pobawić się jakimkolwiek terminalem i komendami AT

--
Piotr W
---------------  inet:  tsvs@friko5.onet.pl   --------------