POMOCY! Jaka p³yta: ABIT PE6 czy PB6 ???

Autor: Bartosz Krzywicki <grubson_at_polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 21:54:55 MET DST

Zdecydowa³em siê na kupno ktorejs z tych plyt. Ale nie moge sie
zdecydowac ktorej. Moze ktos uzywa takich i moze mi cos polecic.
Na pewno na razie wsadze tam Celeron'a 400, wiec myslalem o BP6 - jest
to plyta dwuprocesorowa na PPGA wiec nie trzeba kupowac przejscowki. Ale
czy kiedykolwiek kupie drugiego proca?
Natomiast do BE6 bede musial kupic przejsciowke i nie wiem jak to bedzie
chodzic, czy to nie bedzie powodowac bledow i czy nie spadnie wydajnosc.
 Prosze o jakas rade.
        Dzieki z gory!
                Pozdrawiam wszystkich.

        GruBsoN