Re: CD - TEAC 32X czy LG 48X?

Autor: Slawek Owoc <owoc_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 19:48:06 MET DST

>Z tego co podajesz wnioskuje ze zgrywanie plytki zajelo ci 3 min na
>kontrolerku Ultra SCSI, a na Fast SCSI zajeloby cos kolo 6 min
>("musisz miec kontroler ultra scsi zeby wydusic z niego wszystko, na
>fast'ach zachowuje sie podobnie jak x32 na IDE")
>Otoz ja mam Teac'a 32x na Fast SCSI-2 i zgrywanie plyty (pelnej) trwa
>ok. 3 min i ani chwili dluzej.

Mialem kiedys Adapteca 1520 ktory obsluguje SCSI-1, SCSI-2, oraz teaca x32
ktory ma interface Ultra SCSI wszytko na plycie Abita PX5 (p200mmx) wtedy
zrzucalo sie ok 6 min. teraz na asusie p2bls 3 minuty. Nie orientuje sie az
tak dokladnie czy Fast SCSI-2 = Ultra SCSI - moze ktos sie wypowie w tej
sprawie.

Slawek