Szukam karty ISDN

Autor: Marcin Bójko <bojko_at_mx.supermedia.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 17:46:02 MET DST

Cześć.

Szukam firmy/sklepu która wypożyczy mi do testowania (w zasadzie mojej
firmie) dobrą kartę ISDN. Problem polega na tym, że właściciel jest
anglikiem i za wszelką cenę chce sprawdzić czy uda się sprawna komunikacja z
jego firmą w Anglii. Uparł się, żeby przed kupieniem zrobić testy. Firma, z
którą do tej pory rozmawiałem coś strasznie kręci, wobec tego szukam w inny
sposób.
Sprawa jest bardzo pilna.
Szukam karty z możliwością dynamicznego łączenia kanałów B, dobrym
oprogramowanie. Mam do dyspozycji ok. 700 złotych. Chciałbym pozyczyć kartę,
zostawiając oczywiście pełną kwotę w zastawie, ale z ryzykiem, że po
powiedzmy tygodniu zwrócę kartę. Mogę zobowiązać się, że nie naruszę torebek
z kablami itp.

--
Pozdrawiam