Re: CD - TEAC 32X czy LG 48X?

Autor: Łukasz Rewerenda <ognacy_at_kopernik.gliwice.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 16:41:42 MET DST

Tomasz Holdowanski emitted:
>LG 40X/48X, czy
>Teac 32X (a jesli tak, to jaka seria?)?

LG nie znam, na Teacach polegam. Najlepsza korekcja błędów, z jaką się
spotkałem. Bardzo szybko się rozpędzają ze stanu uśpienia, w sumie
ciche. Wadą Teaców jest brak przycisku Play na obudowie (ale to nie takie
ważne).

>Ewentualnie, jesli trafi sie malkontent, ktoremu ani Teac, ani LG nie
>w smak, niech sie takowy wypowie na temat NEC`a 40X albo Acera 40X/50X
>(cegla, wyglada na solidny i calkiem niezle - i cicho - dziala...:-).

Tylko nie Acer; bardzo zawodne napędy.

--
ognacy<at>zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.kopernik.gliwice.pl/~ognacy (TeX/Matematyka/asembler x86)