Packet CD - pytanie

Autor: Witold Gawronski <wittorio_at_opa.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 15:54:08 MET DST

Witam.

Mam dwa pytania na temat zapisu pakietowego płyt CD-R i CD-RW:

1.Czy Philips CDR460 obsługuje ten standard?

2.Zainstalowałem program PacketCD firmy Cequadrat, sformatowałem dysk
CDRW, wszystko przebiegało i zakończyło się bezproblemowo. Powstał
nowy dysk logiczny, przyjmuje dane do zapisu, ale po wyłączeniu kompa
jub wyjęciu dysku dane znikają (nigdy nie były fizycznie zapisane).
Czy pomyślny format i praca programu są równoznaczne z odpowiedzią
twierdzącą na pytanie nr 1 ?
Witold Gawroński wittorio@opa.pl
   GLIWICE - SILESIA - POLAND