Re: Twardziel - help

Autor: Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 14:20:34 MET DST

Jarek M wrote:

> Witam Panie i Panowie.
> Problem jest taki: włączam kompa, przez 4-5 sekund jest wszystko oki, a
> potem ni z gruszki ni z pietruszki zaczyna mi wyć coś w środku:( Jak już
> załaduję wszystko, wyłączam kompa bo mnie to brzęczące wycie wqr... i po
> powtórnym uruchomieniu, już tego nie ma. Co może być przyczyną ?

Jestes pewien ze to chodzi o HDD? Takie objawy (wycie i jego brak po
ponownym wlaczeniu) zazwyczaj wydaja zacierajace sie wiatraczki od
procesora, pomaga nasmarowanie w/w. A jezeli to faktycznie HDD, to
backup danych i nowy dysk wysoce wskazany.

--
Roman Sasiada
katoda@poczta.onet.pl   katoda@kki.net.pl