Re: Pentium z roku '72 [trochę OT]

Autor: Pawel K. <pkurach_at_supermedia.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 13:21:18 MET DST

Jak sama nazwa wskazuje - sluzy glownie do obliczania logarytmow. Jeszcze w
liceum uczylem sie go "obslugiwac" (LO skonczylem 11 lata temu), ale teraz
juz chyba nie potrafie. W antykwariatach pewnie dostaniesz ksiazki o
suwakach - kiedys taka mialem.
Pozdrawiam i milej zabawy
Pawel
P.s. Polecam do zabawy liczydla :)

Użytkownik Zmechu <zmechu@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7v6j9e$b9p$1@h1.uw.edu.pl...
> Cześć!
> Właśnie znalazłem w pracy suwak logarytmiczny 'Leningrad 72'. Czy - w
epoce
> gigabajtów i megahertzów - ktoś wie jak się tym posługiwać? Na razie
> doszedłem jak się mnoży, dzieli i wyciąga pierwiastki (2 i 3-go stopnia).
Co