Re: Problem z transmisją przez port szeregowy

Autor: Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 11:26:46 MET DST

Cześć!

> Mam problem jak w temacie. Port znajduje się w notebooku. Mysz na tym
>porcie działa bezproblemowo. Próbuję nawiązać komunikację pod nortonem lub
>windows ale nie mogę się połączyć.
Sprawdź typ kabla/złącz. Miałem ten sam problem, okazało się że musi to być
złącze RS232C, a nie zwykłe RS232. Nie wnikałem w szczegóły, ale zapewne
choszi tu o różnice w połączeniach wewnętrznych. Sprawdź w instrukcji
noteboka i stacjonarnego typy złącz i polecane okablowanie.
Aha, również jak sprzęty są nieuziemione mogą być problemy z łącznością.
Pozdrawiam
Artur

--
zmechu@poczta.onet.pl