Re: Asus 3800 TNT2 i 3D

Autor: pokryfka <pokryfka_at_priv4.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 10:01:28 MET DST

AFAIK okulary nie sa dodawane do zadnego medulu
mozna je jednak dokupic; niestety sa dosc drogie - prawie 200zl
w komplecie razem z okularami jest dodatkowy sledz (nie zajmuje isa/pci)
do ktorego podlacza sie monitor (przejsciowka tak jak w voodoo czy real
magic); na sledziu jest rowniez wyjscie na okulary asusa i jeszcze
jakies (nie wiem na co; moze jest o tym w instrukcji - nie pamietam);
sledz wymaga rowniez zasilania (standartowe wejscie jak np do dyskow czy
cdromow)