Modem przez siec na 3 osoby - jak najlepiej????

Autor: KG <kg_007_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 07:17:36 MET DST

1. Jak mozna zrobic najlepiej aby z jednego modemu moglo korzystac 3 osoby?
(siec windowsowa, kazdy komp. ma swoj adres IP)
Myslalem o uzyciu programu proxy+. Czy to jest dobre rozwiazanie?

2. Czy w przypadku korzystania rownoczesnie przez 3 osoby jest spadek
transferu???

3. Czym (jakim programem) mozna kontrolowac uzywanie modemu przez pozostale
osoby? (transfer,czas, itp.)

4. Czy ktos z pozostalych 2 osob moze korzystac z modemu bez mojej wiedzy?
(tzn.moze na swoim komputerze uruchomic modem u mnie, gdy wlaczony jest
komputer)

Z gory dziekuje za pomoc.
KG