Re: Proble z instalacja HDD 3,2GB na starej plycie Intel z Pentium 60MHz

Autor: Roman Milewski <romil_at_ka.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 01:15:25 MET DST

> ok a czy da sie to rozwiazac?

Miałem ten sam problem z dyskiem sąsiada.
Dzwoniłem do serwisu Optimusa (masz pewnie komputer od nich, z ogromną,
irlandzką płytą) i facet mi wytłumaczył, że co prawda można ustawić LBA, ale
widzi tylko 2 GB.
Dysk poszedł do innego kompa i kupiliśmy 2 GB. Ten też nie chciał iść mimo
ustawienia LBA, a facet w serwisie zaczął kręcić. Kupliśmy nową płytę i
procesor. Starej nie udało się sprzedać, gdyż ten procesor jest ostatnim
chodzącym na 5V. Procesor nie pasuje do innych płyt, a płyta do innych
procesorów.
Wywal płytę i procesor z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku.