jak to jest z tymi gwarancjami?

Autor: Fearless <ez037222_at_novci2.ae.poznan.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 20:44:06 MET DST

cześć,
kupiłem modem Zoltrix i po paru misiącach się skopał, a sprzedawca kiedy go
reklamowałem twierdził że to wina....mojej linii tel. Wiem że juz jest za
późno, bo minęło 1,5 roku od kupna, a gwarancja była wystawiona na 1 rok, co
najwyżej mogę obić ryjek temu kto mnie tak zrobił w jajo(sprzedawcy), ale
dowiedziałem się przez przypadek że ten "poczciwy" Złomtrix daje 3 lata
gwarancji. Jak ma się gwarancja producencka do gwarancji sklepowej? Może
ktoś wie?
Pozdrawiam
fearless