Internal cache

Autor: Bartosz Giełzak <cyklon_at_stalowa.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 19:24:14 MET DST

    Mam poważny problem (dla mnie) Mam płytę na chipset'cie ALI pod SLOT1
mam do niej procesor Celeron 333 i nie mogę tego razem odpalić. Tzn niby
wszystko chodzi tylko strasznie wolno tzn z prędkością XT'ka lub jeszcze
wolniej. Zauważyłem że w BIOSie mam wyłączoną opcje Internal cache czy to
może być powodem moich problemów. Jeśli tak to jak ją włączyć bo Jest tam do
wyboru tylko disabled i nic więcej. Sprawe sprawdzałem na dwóch prockach.
    Proszę o pomoc.

--
Pozdrowienia
Bartosz Giełzak