Jak zaalokować całą przestrzeń dysku 15GB?

Autor: Bali <balimis_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Tue 26 Oct 1999 - 17:12:42 MET DST

Cześć!
Kupiłem sobie twardziela DJNA 15,2GB by IBM. Chciałbym go sobie podzielić na
dwie partycje po 6GB na FAT32 i 2,5GB na linuxa. Tylko, że niestety nie
moooogę...
Co założę sobie partycje fdiskiem, to format odpowiada, że zła tablica
partycji... tego samego próbowałem linuxowym fdiskiem.
Próbowałem również PQMagiciem 3.0, ale on pozwala mi załorzyć partycje
dosowe o łącznej pojemności tylko 8GB!!!
Co więc cholera mam robić?

Bali
bali@student.uci.agh.edu.pl